Waar letters eenheid maken. (haha)

zaterdag, maart 28, 2009

0 Gram /// Schaamrood

Ingrediënten: Sprankelend water, suiker, kleurstof E150d, voedingszuur E338, plantenextracten, cafeïne. VOEDINGSWAARDE PER 100 ml: energetische waarde 180 kj (42 kcal); eiwitten 0 g; koolhydraten 10,6 g (waarvan suikers 10,6 g); vetten 0 g (waarvan verzadigde vetzuren 0 g); voedingsvezels 0 g; natrium 0 g.

Mijn dood.
En die van velen.

///

Verdacht rood werden je kaken toen ik je vroeg met me mee te gaan.
Waarheen wisten we niet. De mogelijkheden waren enorm. Maar we wisten allebei evengoed dat we nergens heengingen. En toen de poorten van onze harten eindelijk opengingen,
kwam er uit het mijne alleen maar teer. En uit het jouwe kwam frisdrank.

Ik nam een beker en dronk ervan. Jij deed hetzelfde. Je lippen kleurden zwart en je ogen vertelden me genoeg. Dit had je laatste slok geweest. En ik,

ik was pas begonnen.

Geen opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Dat mag je zelf beslissen.